Першою церквою, що стояла на місці нинішнього Польового кафедрального собору Війська Польського, була дерев'яна церква отців піарів, що датується серединою XVII століття. На жаль, вона згоріла під час битви зі шведами в 1651 році. Нова церква була збудована та освячена у 1701 році. Між 1834 і 1919 роками її було передано Російській православній церкві. Завдяки новим власникам будівля отримала, серед іншого, три додаткові вежі.
Після 1919 року церква повернулася до католицької власності та почала служити кафедральним собором Війська Польського. Через кілька років її колишній бароковий вигляд було відновлено. Під час окупації Варшави церква кілька років належала німецьким католикам. Після війни вона залишалася Польовим кафедральним собором лише за назвою – місця для польового єпископа Війська Польського не було. Лише в 1991-1992 роках церкві було відновлено статус матері всіх гарнізонних церков у Польщі. Вона є місцем багатьох важливих подій у житті поляків.
На фасаді костелу – погруддя папи римського Івана Павла ІІ, меморіальні дошки польським військовим, морякам і авіаторам.
The first church to stand on the site of the current Field Cathedral of the Polish Army was a wooden church of the Piarist Fathers, dating from the mid-17th century. Unfortunately, it burned down during a battle with the Swedes in 1651. A new church was built and consecrated in 1701. Between 1834 and 1919, it was transferred to the Russian Orthodox Church. Thanks to the new owners, the building received, among other things, three additional towers.
After 1919, the church returned to Catholic ownership and began to serve as the Cathedral of the Polish Army. A few years later, its former Baroque appearance was restored. During the occupation of Warsaw, the church belonged to German Catholics for several years. After the war, it remained the Field Cathedral in name only - there was no place for the Field Bishop of the Polish Army. Only in 1991-1992 was the church restored to its status as the mother of all garrison churches in Poland. It is the site of many important events in the life of Poles.
On the facade of the church there is a bust of Pope John Paul II, memorial plaques to Polish soldiers, sailors and airmen.