Это похоже на агонию..предсмертную..Я уже запуталась куда и что писала/звонила/жаловалась..Постоянно один и тот же текст с просьбой о помощи..Он мне будет долго снится..Хотела написать в групу в фб Паспорт 2017,но там долго не принимали заявку,вместо этого написала личным сообщением в стоп свавиллю в пасп.ст. и там мне ответили.Спрасили все данные паспорта мужа,куда подавали и так далее..Больше ничего не писали .Может чудо произойдет?Я так и не поняла группа паспорт 2017 и это стоп..тра-та-та-это одно целое?Есть ли смысл еще и в ленте ,группы паспорт 2017 писать?Аж голова разболелась..
tanota11111 я маю надію що Ви НЕ ПРОБАЧИТЕ зірваного контракту! порушили ваші конституційні права ! треба вимагати завдану шкоду в розмірі річної суми зарплати в контракті в еквіваленті.. ТО МІНІМУМ! за кордоном ці суми рівні мільйону. доларів. І я. було б бажанняюа- так - я інженер автоматик і фінансист по о світі. Працюю аналітиком комп"ютерних систем= а не адвокатом- як тут деякі думають. але вивчення юриспунденції самостійно дуууже змвнило моє життя і життя моїх роботодавців:) . Длоя мене- в кращий бік:). Мене краще не чіпати. якщо воювати- то зразу краще вбити:)
tanota11111 я маю надію що Ви НЕ ПРОБАЧИТЕ зірваного контракту! порушили ваші конституційні права ! треба вимагати завдану шкоду в розмірі річної суми зарплати в контракті в еквіваленті.. ТО МІНІМУМ! за кордоном ці суми рівні мільйону. доларів. І я. було б бажанняюа- так - я інженер автоматик і фінансист по о світі. Працюю аналітиком комп"ютерних систем= а не адвокатом- як тут деякі думають. але вивчення юриспунденції самостійно дуууже змінило моє життя і життя моїх роботодавців:) . Для мене- в кращий бік:). Мене краще не чіпати. якщо воювати- то зразу краще вбити:)
auntlola я вчора довбала штробу для проводки електрики і в налоговій 6 годин втратила... нє не дивилась- в записі подивлюсь! пів відпустки - з донею- пів відпустки- справи.... і все...хочу ще відпустку...